God Kväll!!

Nu sitter man här hemma efter jobbet helt själv. Hatar att behöva gå och lägga mig själv, men imorn då får jag träffa mitt lilla hjärta igen!!
Då ska det kramas och göras semlor...

Har varit väldigt sugen på semla nu men det har inte blivit av att jag ätit nån, måste ju göra dom själv då jag verkligen hatar mandelmassa, mina görs istället med vaniljkräm!!
Men såg i nån tanttidning idag att man kunde göra men choklad och färska bär i grädden och grejer, låter ju supergott!



Ser den inte supergod ut?






Mitt hjärta går idag ut till min Linda, jag tänker på dig och finns här för dig gumman om det skulle vara nåt!
2009-02-03 @ 22:39:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback