Dandy

är det nån där ute som har ett heltidsjobb att skänka till mig, vore väldigt tacksam!!

Funkar inte att gå på timmar längre, man vet ju aldrig när man jobbar eller vad man får för lön.

Yeye på lördag så ser det ut som att det blir Party igen, Irre har 25 års fest och den kan man ju inte missa!!!
Jag borde iofs hålla mig nykter, men vi vet ju hur bra det brukar gå. Men kanske ska ge det ett försöka denna helgen iaf, jag skulle må bra mycket bättre av det förmodligen.
2009-02-25 @ 12:42:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, ett heltidsjobb är ju aldrig fel..!



Du, jag vet inte varför du måste scrolla åt sidan? Här i min dator, oavsett vilket internetprogram jag använder så ser det helt vanligt ut?

Vad har du för någon dator?

2009-02-26 @ 12:51:47
URL: http://www.kimmelim.se
Postat av: Häxstickande mamman i Jämtland

Ja, du kan få komma hem till mig, städa, tvätta kläder, laga mat, passa barn medans jag sitter vid datorn och jäser Ler



Jag bara skojar, hoppas att du förstår det, jag hoppas att du får tag i ett jobb/Kram

2009-03-05 @ 13:25:08
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback