Ogie..

Ja hit drog vi i morse med hennes stackars mops (moppen) det hade tydligen hänt en liten olycka med ceasar.. Kommmer hit och upptäcker att hon har en massagefotölj!! Helt perfa ju...min rygg behövde det nu efter allt bärande...

Ja och som vanligt så "fastnar" jag och Sanna när vi egentligen borde gå hem och ta tag i köket som står i en enda röra..men "vi ska bara" först...

Sen så inför helgen så känns det som om jag har en miljooon olika planer och jag känner mig lite kluven men först på agendan står det, färgaa hår, ögonbryn och dricka lite vin. Amanda säger dock att det itne blir nåt vin men va fan hon slipper dricka då blir det ju mer till mig ;)

Men först ska jag jobba 6.30 - 10.00 imorn...Wihooo
2009-08-13 @ 12:38:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback