Mat

Ja nu finns det mängder av maten här hemma vilket känns bra, ett problem mindre så att säga.. Tobbe Öbäck har varit här på en snabbkaffe också, himla trevligt!
Men nu sitter jag bänkad framför tv:n för att se CSI Miami, men borde egentligen sova ska ju trots allt upp 05,30 imorn, ska jobba! Men sen efter det så är jag ledig enda fram tills på onsdag... så i helgen blir det nog party tror jag!

Det känns nu som om jag hade kunnat trivas här ett tag faktiskt och det känns ju skönt, men risken för att jag ska få ett återfall och sakna mitt gamla liv är ganska överhängande det är ju trots allt en stor förändring i livet, och jag hatar förändringar iaf negativa sådana..

2009-08-13 @ 21:15:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det kortet är så jävla fint! :)

2009-08-13 @ 22:42:08
Postat av: Anonym

snyggt kort :) jag och en kompis tänkte festa på lördag är du/ni på?? kram

2009-08-13 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback