jaha jaha

Nu har det gått ca 2 1/2 vecka som singel och jag trivs nog ganska bra tror jag, nu ska jag helst bara hitta en lght som jag trivs med också.
Jag är inte den som är så bra på att vara singel egentligen men denna gången så är det faktiskt ganska skönt att vara just själv.
Enligt Linda så ska jag vara själv minst ett halvår ;) får la se hur det går iofs...

Idag försov jag och barnet oss i hela tre timmar så det vara bara ringa till skolan och bekänna, men det var ingen fara, men fan hur lyckas man egentligen??

Helgen blir lugn för mig ska ju jobba lör-sön men det ska blir skönt, tror att jag ska passa på att vara nykter ett tag, har ju en inplanerad fest i september kanske ska hålla ut tills dess...tror ni jag klarar det?
2009-08-21 @ 11:17:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback