Ullaredet...

Idag har jag och Michaela varit på GeKås och shoppat lite, fick hem lite mer nödvändigheter och det vart ju himla bra måste jag säga, frågan är ju vad Jack säger när han kommer hem..hehe! Nu kommer snart Ian hit och vi ska kolla lite på film.
Sen blir det nog ganska tidigt i säng för imorn kommer farmor hit på besök, det ska bli spännande hon har ju aldrig varit här förut.
Måste nog städa lite först bara, har idag redan dammsugit och så men jag måste få undan lite disk och grejer....
2008-09-03 @ 17:08:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cammie

åh! älskar ullared! =) wie Lämna gärna en rad

2008-09-03 @ 17:15:42
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej Sisse !

Hälsa å krama din Farmor från mig. Å kram på dig oxå..

2008-09-03 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback