Sammanfattning Sommaren 2008

Sammanfattning sommaren 2008

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Inte vad jag kan komma på nu!
- dog någon som stod dig nära? Ja, Pappa
- vilka länder besökte du? Ska till bulgarien nästa vecka [räknas det]
- är det något du saknar sommaren 2008: Semester kanske, kunde varit lite mer sol också
- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? 22 Juli
- har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inte nämnvärt iaf
- Bästa köpet? Det var nog Jack som gjorde det när han köpte sin bil själv har jag nog inte som är så där WOW

- Vad spenderade du mest pengar på? Kläder (som vanligt) Resan till bulgarien kostar ju en slant eller två med
- gjorde någonting dig riktigt glad? Kanske när jag fick frågan om jag ville vara brudtärna, annars har denna sommaren inte var så positiv tyvärr

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? Bag in Da Box är ju en höjdare =)
- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Ledsnare
- vad önskar du att du gjort mer? Hitta på mer saker med mitt barn
- vad önskar du att du gjort mindre? jobbat =), man är lite kluven där för det är kul att jobba men man vill ha tid med familjen med
- hur tillbringade du midsommarafton? Campade i Halmstad
- blev du kär i sommar? Nej jag har varit kär dom senaste 3 åren
- hur många förhållanden? 1 och samma hela sommaren hehe

- favoritprogram på tv? Hem till gården (åter tantvarning)
- bästa boken du läste i sommar? Lotta Thells böcker
- största musikaliska upptäckten? Vet ej
- något du önskade och fick? Nej inte direkt

- något du önskade dig men inte fick? Tyvärr ja!
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Har inte sommarlov längre =)
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Bättre väder och mindre tragedier
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008? Lagom

- vad fick dig att må bra? Vännerna,Kärleken och Emilia framför allt!
- vem saknade du? Just nu Pappa annars har jag nog allt jag behöver egentligen
- de bästa nya människorna du träffade? Mina fastrar,farbror och farmor.
- sommarens sötaste? Emilia och Melwin
- sommarens största kärlek? JACK 
 
- sommarens besvikelse? ...mycket...

2008-09-05 @ 13:18:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback