Så keligt, men såå nödvändigt...

Gick upp kl 8 i morse för att ta barnet till dagis, och själv skulle jag ju börja tvätta och till min stora förvåning så såg jag att dom har köpt in en ny tvättmaskin och det kan jag säga var inte en dag för tidigt!!
Fick diskat förut med och det var ju ganska bra... nu tänkte jag bara sitta här ett tag och vänta på att nästa maskin är färdig.
Sen idag skulle jag behöva:

-Gå till apoteket
-Handla lite mat
-Hämta ut paketet på Hydro
-Vika tvätten
-Städa toaletten
-Kramas med barnet
-Ringa Andreas och se när han hämtar Emilia imorn
-Köpa Album till alla mina kort



 

2008-09-01 @ 10:50:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Eva

Ta det lugnt, (du vet vad jag menar) och stor kram.

2008-09-01 @ 11:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback