Project Shower...

Har idag kommit upp på benen igen, och projektet idag blir det nog dusch, dock en sittandes sådans för jag klarar inte av att stå upp så länge. Igår var projektet att koka sönder morötter och efter det lilla så sov jag i 3 timmar, kan inte fatta hur lite energi jag har... men det blir bättre iaf och idag ska jag börja käka antibiotika och då hoppas jag att det blir ännu bättre...


HIA: ät inte kyckling utomlands, det är allt jag har att säga!
2008-09-27 @ 10:05:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hontass

Stackare hoppas du blir bättre snart gumman

2008-09-27 @ 16:54:56
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass
Postat av: Hia

Jag lever på chicken när vi är iväg...men jag har antagligen haft "tur"...men i exempelvis Indien så kokas oftast kycklingen länge, till någon form av gryta..och vid tanke på de skumma ställen vi brukar hamna på när vi är iväg så skulle nog "vanligt folk" tveka att äta överhuvudtaget...Hoppas att du snart blir bättre tjejen...vi ska ju hitta på något kul..KRAM

2008-09-27 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback