Mamma....

Jag fick frågan om vad som hände med min mamma. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja utan att det blir ett alltför abrupt svar men hon har missbrukat under den största delen av sitt liv och pga av det så orkade inte hennes kropp längre. Hon fick till sist leversvikt och dom pratade om en levertransplantation, men det skulle nog vara bortkastat om man nu får säga det.
Men iaf hennes kropp la av helt enkelt så hon gick bort februari 2005.







2008-09-03 @ 15:17:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag beklagar din mamma - måste vart hemskt!



Om du trycker på den där knappen längst upp i höger så rutan blir hela skärmen, bredvid krysset man trycker på för att lägga ner sidan, helt enkelt.



Trycker du på knappen i mitten så bilden blir stor som skärmen så kommer du se uppdateringsknappen.

2008-09-03 @ 16:21:23
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback