Jaha vart är alla?

Vi har inga kompisar de är bara att konstatera... Vi hade tänkt gå ut idag för att vi är hemma i Sweden igen, men fan det blir bara jag,jack och sanna hehe.

Jag sitter ju iofs här i pyjamas just för tillfället så jag borde nog få tummen ur och fixat till nån mat och sen mig själv lite så får vi göra det bästa av situationen. Hoppas bara det är lite folk ute idag, behöver träffa folk jag känner igen så jag kan få prata av mig lite om allt mellan himmel och jord, kan tänka mig att Jack är ganska trött på att höra mitt tjat efter en hel vecka tillsammans..
 
Jaja nu ska jag gå och fixa till lite mat så jag kan duscha sen..!!
2008-09-20 @ 15:52:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna

ja stackars jack sörjer med han.

2008-09-20 @ 18:54:39
URL: http://tipping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback