Imorgon är det tisdag

...och jag funderar på om jag kanske skulle ta och hitta på nåt,åka nånstans eller bara göra nånting, har ju iofs behövt gå upp och köpa några album, men frågan är om jag ska göra det eller hitta på nåt annat.
Emilia åker ju inte förrän 15 imorn så innan dess lär jag ju behöva underhålla henne lite. Kanske skulle ta och passa på att lära mig att spela Guitar Hero nu innan Jack kommer, det kan ju iofs vara lite roligt, eller man kanske ska åka och hälsa på nån..nej du vi får se vad jag orkar och har lust med imorgon, är det som idag så lär jag nog bara stanna hemma!

Har haft telefonen på ljudlös hela dagen, men stängde till sist av den när jag såg hur många missade samtal jag började få, orkar inte prata med nån just nu känner jag och frågar nån mer "hur jag mår" så skriker jag nog fan i mej rakt ut, för den frågan får mig bara till att gråta då jag återigen måste förklara hur jag mår och varför...

Känner att jag svamlar lite nu så jag ska låta detta vara en stund, men känner jag mig själv rätt så kommer snart ett svamligt inlägg till....





Ångest

2008-09-01 @ 19:55:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Micha

Du gärna och komma hälsa på i Fotskäl, är ledig till Fredag... så det är bara att ringa, Alltid välkommen hem till oss... KRAM

2008-09-01 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback