God Natt/Dagens/horoskop

Ska bli såå skönt att få krypa ner i sängen, speciellt idag när jag slipper sova själv också. Jag ska ligga och lyssna på när Emilia snusar så gott jämte mig, hon är mitt lilla hjärta..!!
Jag kör en dagens och mitt horoskop i detta inlägget med så har jag gjort det iaf...=)




Dagens...

Dagens humör: Bakis
Dagens frisyr: Åt alla håll och kanter
Dagens klädsel: Pyjamas (one tough cookie)
Dagens planer: SOVA::
Dagens beroende: Kudden och vatten
Dagens roligaste: Emilia kom hem
Dagens tråkigaste: Disken



Horoskop...
 Tur
Du kanske känner dig frestad att ta en risk av något slag,men gör klokt i att avstå.
 Hälsa
Du kan vara på strålande humör idag och din energi kan lätt smitta av sig på andra människor. Din hälsa kan verkligen vara på topp hela dagen.
 Ekonomi
Pengarna bränner i fickan idag och du längtar efter känslan som du får när du just har handlat något.
 Arbete
Du får svårt att få vissa saker uträttade dessa dagar. Tecknen visar på ständiga avbrott. Du måste planera ditt arbete på ett klokt sätt.
 Kärlek
Du känner dig inte alls upplagd för någon romantik idag. Det passar bra då dagen verkar bli händelselös.
 Relationer
Det lönar sig inte att tjata på sina vänner. Du bör veta att manipulation inte är det bästa medlet om du skall få som du vill.
2008-09-07 @ 21:29:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback