Fylleinl'gg

Har precis kommit hem ifrån krogen! och borde förmodligen inte ens skriva här men jag känner att jag barÄ MÅSTE !!
jUST NU SAKNAR JAG JACK SÅ INNI HELVETE! Han borde ligga här jämte mig nu idag när jag kommer hem och mår som jag gör...!

vet att jag inte borde dricka när jag har allt så nära inpå,alla känslor ligger och bubblar under ytan och bara vill komma fram och idag gjorde dom det, så jag tycker synd om alla stackare som fick ta del av det..! men,mne kanske behövde släppa kontrollen och bara låta det komma...men bra blev det inte det kan jag ju säga för jag mår inte bättre nu

2008-09-07 @ 02:55:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ola

shit happens, så e livet.... e man som jag född i en formsvacka så e de uppför hur än man bär sig åt.



Bättre lycka nästa gång



Ha en bra dag, kram på dej /Lurig :)

2008-09-07 @ 08:49:09
Postat av: Eva T

Hej lilla !

Sorg, saknad och alkohol är ju ingen bra kombination, ju ! Kram på dig................hoppas att huvudet är på din sida idag.

2008-09-07 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback