Farmor...

Nu kommer snart farmor hit, ska bli kul... men jag är lite nervös måste jag säga. Vill inte att det ska kännas spänt.
Men det kommer nog gå bra.
Senare idag hade jag behövt åka till skene för att hämta Sanna´s nyckel så jag kunde ornda lite grejer där.
Farmor mailade över lite bilder till mig igår om ni vill se:









Det är mycket historia ni som ni kanske har märkt, men det blir så nu när man ser tillbaka på hur livet har varit. Det har kommit upp så mycket som man inte visste, och jag behöver nog bearbeta det lite grann för att förstå en sån enkel sak som att det är jag på dessa bilder som jag aldrig har sett förut.
2008-09-04 @ 11:06:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hia

haha, så sött!!, dottern din är en kopia av dig...

2008-09-04 @ 13:28:14
Postat av: hehe

fan va sööt det syns ju att det e du hahaha

2008-09-04 @ 14:20:50
Postat av: Kim

Hej!

Jag är hemma på söndag kväll. Så skicka iväg ett mejl till mig om hur du vill ha designen så påbörjar jag den på måndag! :)

2008-09-04 @ 16:22:29
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback