Det går inte att förstå..

Jag gick igenom bilder ifrån när jag var liten för att skicka med till farmor, och NU när jag kollar på bilderna ifrån när jag fyllde 1 år så kan jag se vilka som är med på kortet, har aldrig vetat vilka dom är innan, men det var ju min farbror Torbjörn, Faster Anette, farmor och Stellan.. det är för mig helt sjukt att inte veta om sin släkt, men så har det varit tyvärr.
Jag kan bara hoppas nu att det inte blir så igen.
 
Men jag har svårt för att se bilderna på pappa, men kan ändå inte sluta titta på dom.


Begravningen:



Minneslunden:



2008-09-01 @ 09:52:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jacko

jætte fint ,.

2008-09-01 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback