Datorn strejkar...

Nu kommer jag förmodligen inte uppdatera då jag inte kan sätta på min dator längre,den håller nämligen på att krascha, men vi ska la se om vi inte kan få den att funka igen hoppas jag, jag har överlämnat ansvaret på Anders (fasters man)
För jag skulle nog dö lite granna om allt försvann och den la av och inte ville vara med mer.

Just nu sitter jag vid Jacks dator men frågan är hur länge jag orkar göra det för den är mer infekterad än var min var tror jag. poppar ju upp grejer här hela tiden.

Ska snart iväh på sånt där homeparty ihop med Linda får se om det är nåt att ha, ska tydligen vara barnkläder så som står på agendan.
2008-09-04 @ 16:51:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback