Bitter (igen)

Idag vaknade jag med tanken att jag var HELT frisk, (börjar bli lite uttråkad) så jag bestämde mig för att bädda rent i sängen och duscha och bara fixa lite allmänt, gick himla bra till jag spydde och min mage totalstrejkade IGEN, så nu varje gång jag reser mig känns de som om jag har tarmvred typ...
jaja detta börjar bli jävla uttjatat känner jag så jag tänkte lägga ut en blandning bilder ifrån förra helgen innan jag blev sjuk...



sanna var kanske inte Kung på det men hon får poäng för hängivenhet speciellt när hon skrek här typ halv 4 på morgonen för hon hade klarat en hel låt!!




Jag & Jackoo hemma hos han föräldrar. Lillebrorn Rasmus fyllde år

Jacks föräldrar Lisa & Mikael


2008-09-29 @ 16:37:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback