Äntligen....

När jag hade grinat färdigt innan så bestämde jag mig för att ta tag i tvätten igen, så nu var den vikt och ligger på sin plats i garderoben, sen var det bara att vandra upp till dagis för att hämta barnet.

När vi kom utifrån dagis hade vi en liten disskusion om vad vi skulle göra, men vi kom fram till att gå upp till byn och handla lite, och när jag ändå var där så passade jag på att gå till apoteket och hämta ut lite nya plåster.

Så nu sitter vi här och har precis käka middag jag och Emilia, vi är båda mätta och belåtna.
Imorn blir det sovmorgon det är också sista dagen ihop innan Andreas kommer, så vi ska kramas massa, jag och barnet sen!!






Bekräftelsebehovet var det JA
2008-09-01 @ 17:18:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Charlie

Hej! Har läst din blogg på metrobloggen. Där har du j uen låt i bakgrunden. SKulle bara höra hur du har fixat det och om alla kan ha det på metrobloggen hur "kända" de än är? Tacksam för svar!

2008-09-01 @ 18:36:21
URL: http://www.metrobloggen.se/charlies
Postat av: Charlie

Jag igen. Tack för hjälpen. Hur menar du med att lura bloggen med att sprara länk?

2008-09-01 @ 20:54:25
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: jacko

vacker som få-.

2008-09-01 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback