utmaning

Felicia har ikväll utmanat mig i sin blogg och självklart antar jag utmaningen.

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

1. Jag kan gå arg en heldag bara för nåt dumt jag har drömt.
2. Jag har sjukt dålig koll på min ekonomi, (shoppinggalen öhh JA)
3. Har upptäckt nu att jag verkligen,verkligen hatar att packa, så mycket roligare att packa upp
4. Jag är sjukt nyfiken hehe
5. Jag stressar upp mig över onödiga saker och ger mig själv alldeles för mycket ångest som jag sen inte kan hantera (måste sluta med det)
6. Jag är jättedålig på att höra av mig till folk, det kan nog nästan alla jag umgås med intyga.
7. Jag vill åka bort en helg och sen när jag kommer hem så är flytten över och allt är på sin plats.

Se där ja. Sju punkter av totalt onödigt vetande om mig.
Nu kastar jag bollen vidare och utmanar Sanna & convikt , Ida och Marica
2008-10-29 @ 19:11:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Så roligt att jag blivit utmanad av dig. Kolla inlägget hos mig, lite längre ner så har du svaren.



Ps. Tror jag såg dig häromdagen på Hans & Greta i Kinna. Eller det kanske inte var du ... Likt isåfall ;)

2008-10-29 @ 19:29:06
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Nej, alltså det var inte idag ... det var förra veckan. Torsdagen eller nåt tror jag det var.

2008-10-29 @ 20:30:35
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback