Summering...

av helgen:

I lördags åkte vi hem till Line och Phil för att äta lite middag och kolla på lite film, middagen stod jag och Jack för!
Självklart valde jag då att göra fläkfilégryta mmed kantareller och hasselbackspotatis, till efterätt blev det hallon och bjönbärspaj. Himla gott måste jag säga, blev till och med att vi sov kvar där så Jack kunde sänka några öl! Niklas kan jag ju säga att han förmodligen inte hade behövt så många öl för hans kroppspråk antydde att det kanske blev lite mycket hehe ;)






Sen i söndags åkte jag raka vägen ifrån Sanna´s mamma till Sanna själv för att hjälpa henne och packa upp lite shit.
Ja att vi är supereffektiva har väl vi aldrig påstått men det ser bättre ut iaf, sen blev det godis och en himla massa filmtittande.
På morgonkvisten ja då var det itne så muntert med tanke på att Melwin att hade vart vaken stora delar av natten, och sen självklart ville upp vid 8 iaf, så vi skickade det stora barnet till att roa det lilla barnet och det gick la ganska bra i ungefär en halvtimme.



Sanna grejar i nya vardagsrummet

Melwin med tandborstarna i högsta hugg!

Mija och Sanna rockar hemma hos Nya grannen som också är Sanna nya hyresvärd...hehe
2008-10-20 @ 18:54:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback