Shopping.

Idag gick jag upp relativt tidigt för att hinna med mitt tåg till borås, skulle ju hämta upp min kära dotter.
När vi hade kommit ihop oss bestämde vi oss för att göra lite shopping, vi behövde nämligen varsin ny jacka och mamman behövde ett par nya låga skor som inte läcker in en himla massa vatten.
Vi lyckades med allt galant måste jag säga.
Härligt när det bara är vi två ibland, hon är så go men lite ha galen kanske.




Lilla damens ny Jacka



Den lilla damens nya tee



Min nya,otroliga sköna jacka



Min nya sko (stövel) hehe




Så här nöjda var vi när vi var på väg hem till lilla kinna igen.


Hela kalaset gick på ungefär 1300 kr och det är tycker jag inte är farligt alls, så jag är himla nöjd.
Var tvungen hinna förbi affären med för att köpa hem lite nödvändigheter nu när barnet är på sin plats igen.

När vi kom hjälpte barnet mig med att diska medans jag fick dammsugat lght och nu sitter vi här och har precis ätit kvällsmiddag.
2008-10-01 @ 18:15:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Karina

:O snygg du va i mööörkt hår!!:D

2008-10-01 @ 18:49:54
URL: http://exclusiva.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej !

Jodå skitsnygg jacka å stövlar, men jag tror ju inte att du går torrskodd så länge. Kram å god natt.

2008-10-01 @ 22:10:22
Postat av: Hontass

jag har inte fått dom än men jag har fått brevet. hoppas dom kommer snart

2008-10-02 @ 19:59:10
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback