Ris & Ros

För er som inte har slaf vet nog inte vad jag pratar om, men vi har ris och ros på slafsidan och igår när jag ännu en insåg hur meningslös min vardag är så läste jag igenom en himla massa gamla ris och ros, en del fick mig att skratta högt måste jag säga här kommer några:







Ja sen roar ju folk en gärna med sånt här och det är alltid välkommet
För vad vore livet om alla älskade en!?















Dom här fick mig att le lite extra mycket hehe...det var roliga stunder det...
2008-10-30 @ 11:04:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pippi

Fan vad jag lovar guld a grona skogar haha men det ordnar sig alltid inte sant =)

2008-10-30 @ 11:38:05
URL: http://kollektivab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback