Morr....

Mitt liv som arbetslös är tragiskt och fruktansvärt patetiskt, har idag fan inte gjort nånting, eller ja, jag har hämtat/lämnat emilia på dagis,diskat och packat ner alla glas i vitrinskåpet men förutom det så har min dag varit oerhört oproduktiv.
Det värsta är att jag känner fan inte för att göra nåt heller , jag har ingen lust med nånting, som tur är så ska jag få jobba på fredag, då brukar energin komma tillbaka men fram tills dess får jag väl känna mig helt meningslös med ångest som bara växer över att ekonomin faller utan arbete...
2008-10-29 @ 16:19:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag är också arbetslös och det suger ..

2008-10-29 @ 19:31:20
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback