Hon gjorde hela min kväll...

Fan va roligt, det är som alla andra sagt det roligaste inlägget på länge som jag har haft äran att läsa, sen att man fortfarande har kvar kiss och bajs humorn, ja det tror jag är nyttigt!! Inlägget kan ni läsa HÄR

NU är förresten kontraktet påskrivet och vi kan flytta in i mitten av november ungefär, först ska det komma dit en massa hantverkare och måla om hela lght och sen ska alla vitvaror byta ut. Ja nu blir vi skenebor!
2008-10-21 @ 22:48:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hia

aha, du ska flytta till större och ny renoverat, va kul, lagom till jul, mysigt..kram till dig och hoppas att du mår gott!!!

2008-10-22 @ 14:54:49
Postat av: Anonym

Vilken historia!!! Jisses vad jag skratta, fick ta en pause mitt i för jag fick för ont i magen av allt skratt :p

2008-10-22 @ 20:05:23
Postat av: Majo

Skenebo, det är det enda rätta :-) Grattis!

2008-10-23 @ 20:35:16
URL: http://majos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback