Home sweet Home...

Dagen har vi tillbringat ihop med Therese, Robbin och Jonathan, vi tog en sväng till Lager 157... måste säga att jag är mycket nöjd över att jag valde att följa med istället för att sitta hemma och deppa. Bra för Emilia att komma ut lite med.
Sen sällskapet var ju himla bra, synd att vi inte ses så ofta dock, men det kanske ändras nu när det blir "krypavstånd" mellan oss efter våran flytt!

Det står x antal tomma flyttlådor här i hörnet och bara bedjar mig om att fylla dom, men jag orkar verkligen inte ta tag i det idag, tänkte organisera lite imorgon när jag vaknar så jag vet vad jag kan packa ner och inte. Måste också se till så att Emilia kan få byta dagis så snart som möjligt, känns som att det kommer bli väntetid och det har ju jag inte tid med!

2008-10-27 @ 17:00:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag hoppas innerligt att du inte tankt satta henne nere pa hedbo bara... det forstor ju hela hennes liv.

2008-10-27 @ 19:02:23
URL: http://kollektivab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback