Bad..

Idag så har jag och Emilia varit och simmat lite, vi tog vårat pick och pack och begav oss till badhuset här i kommunen och spenderade ca 4 timmar där, hur skönt som helst måste jag säga, och Emilia som älskar att bada uppskattade det himla mycket så det får v nog göra om snart.












Ja undra varför vi inte åker och badar oftare, det är ju faktiskt väldigt  roligt och avslappnande... känner i mina axlar och min nacke att dom behövde simma lite  för nnhu har min värk försvunnit,kanske jag slipper en natt med värktabletter.
2008-10-02 @ 20:20:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna

vi kan åka med barnen när jag kommer hem =) så i veckan som kommer =)

2008-10-03 @ 13:01:18
URL: http://tipping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback