Shrooms...

Idag blev jag och Mija utrdragna i skogen för att plocka svamp, med oss gick Lisa, Mick, Maria och självklart vovven....!
HIttade faktiskt en del gula kantareller men annars så märks det nu att säsongen för svamp börjar ta slut för det var ganska dött... Nu ska vi se med hur länge jag kan skjuta på att rensa svmapen för det har jag verkligen ingen lust med!

Snart ska jag hem och börja packa, måste ju ta tag i det på riktigt om vi ska få iväg allt nästa vecka, Mija ska stanna kvar i fritsla inatt då jag börjar jobba så tidigt imorn och dagis inte öppnar riktigt lika tidigt tyvärr..
Ingen som har lust att komma och hjälpa mig eller iaf hålla mig sällskap en stund ikväll?


2008-11-09 @ 13:20:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback