...jaja...

jag vet jag är askass på detta nu, med att blogga då menar jag, men jag känner inte att jag tid eller lust för den delen, det händer ingenting i mit tliv som är värt att skriva om, så länge ni inte är intresserad av så mysiga detaljer om när jag ikväll frös emilias fotvårta?? nej trodde nästan inte det!
men ni kan få en liten lista på vad som har hänt här idag:

  • Jobbat
  • Tvättat all tvätt
  • Packat 8 lådor
  • Rensat svampen jag plockade igår
  • Diskat
  • Hämtat barnet på dagis
  • Fixat svampstuvning till till våra kvällsmackor
  • Duschat
  • Duschat barnet
  • Fryst den himla äckliga vårtan
  • Sagt God natt till barnet

2008-11-10 @ 21:28:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback