hmmm...

Jag borde väl egentligen skriva nåt här snart, men jag känner verkligen inte för det... Har jobbat idag och det är nog det enda jag känner mig nöjd med denna vecka än så länge...
Ja istället för att läsa en massa ointressant blaj ifrån mig tänkte jag slänga upp lite bilder ifrån helgen som var:


Emilia skulle vara häxa men jag tycker hon ser ut som rena supermodellen,dock en väldigt ung sådan =)

Kolla in frisyren, det här är vad jag eftersträvar men aldrig får fram, i hennes hår räkte det med lite hårspray och några borsttag...hmm...

Lördagkvällen:

Singstar och vin, det är grejer det

hehe

Sen så hamnade vi på krogen i vanlig ordning...

Ja det var nog allt, Emilia åkte på söndageftermiddag till sin pappa och fär håller hon till fortfarande, det brukar inte störa mig men nu denna gången känner jag mig riktigt ensam, vet inte om det är allt mörker ute som gör att jag blir så dämpad men det får snart ge med sig för så här orkar jag inte ha det länge till.

Imorgon ja då är dagens projekt att färga håret får se hur det blir, har inte tänkt lämna lght imorn, jag ska bara gå här och mysa för mig själv!!
2008-11-04 @ 23:36:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback