Lite bilddagbok över det hela..

Ja med tanke på att jag har varit härifrån så himla länge nu så får jag nog lägga upp lte bilder och skriva lite utifrån det tror jag , för min hjärna står helt still ut nu typ...har varit borta för länge känner jag och bredbandsbolaget fortsätter att sega sig så vi har fortfarande inget internet hemma tyvärr...
Nu börjar vi:



Ja självklart har det hängts en del på kollektivet i kinnahult




Festade till den en kväll gjorde vi med...





Sanna var med men hon hade telefonen fastklistrad vid örat mest hela tiden.



Sen så har vi ju som sagt hunnit med en flytt med och här står Jack och håller på med alla sladdar...Vi fick ju ha en liten förfest med i det nya hemmet...

Robin och Sanna dök upp

Samo, Convict och Sanna

Robin och Sebbe

Jack, Angelica, Ewe och Martin


Sen så var jag på julbord i göteborg ihop med Phil och Niclas jobb, jag gick som Niclas dejt då han inte hade några andra alternativ hehe ; )





Visst var vi tjusiga, dock var det nästan omöjligt att få ett bra kort på Line och phil



Sen så har det bakats mycket i mitt nya kök ....

Här är mina goda vaniljbullar som ja liknar tuttar i mina ögon

Sen gjordes det pepparkakshus med barnen och jag kan nog ärligt säga att alla svordomar i mitt vokabulär kom fram för det var det jävligaste jag har gjort, trillade inte huset ihop så nog fan brände man sig som fan på sockret istället.

Detta är resultat, Mijas sida ser man dock inte för den står in mot väggen...(sorry gumman)

Massa julstök

Lussekatter och några lustiga mördegskakor som Linda fick för sig att svänga ihop...

Sen blev det fika med alla barnen, Linda vägrade dock vara med på bild...



Idag har jag spenderat dagen hemma hos Line och Phil, Jag har bakt julbullar här idag och sen kom Sanna, Melwin,Robin och Andreas hit och käkade lite mat, himla trevligt måste jag säga, fast barnet illskrek när dom skulle åka hem.

Nu sitter vi här Jag,Niklas,Phil, Nicole och Niklas och kollar på Lock Stock and two smocking barrels, sen blir det nog snatch också om inte jag hinner somna, Line gick och vilade ögonen för andra gången idag så henne ser vi nog inte förrän imorn..
Ja nu var det nog allt för denna gången, får se om jag hinner blogga nåt imorn med innan jag åker hem.


 

2008-12-06 @ 22:21:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback