Helgen...

Ja som ni alla vet ¨så har jag ju jobbat hela dagen vilket resulterade i att fredagen var väldigt lugn, men sen på lördag så vaknade s det spelkväll, med Micke,Elin och Samo..

Grabbarna drack öl och jag försökte klämma i mig en julcider, funkade så där bra då den inte var allt för god, Ja jag och Elin spöade killarna i kvällens första spel, men sen så fick vi storstryk, hipp som happ så blev klockan 02.30 och jag skulle upp och jobba 08.30-21.30.
Trodde jag skulle vara heldö idag men det har faktiskt funkat bra dock har jag åkt på en hel massa halsont så nu bävar jag för att jag ska bli sjuk så här lagom till jul.
2008-12-21 @ 21:16:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Vill önska dig en riktigt God Jul!

2008-12-23 @ 23:52:09
URL: http://lifeisarollercoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback