Shopping/Förhör

Åkte ju på att jobba natten igår med..så jag kunde inte uppdatera och idag så åkte jag direkt till borås för jag råkade höra att det var värsta utförsäljningen på HM´s fyndbutik och jo då när vi kom dit så var det 90% på alla kläder!!! Skojar ni jag var lycklig eller? fick tag i 80 plagg för 670:- Verkligen hur billigt som helst!


Sen var vi tvungna att åka in till stan för jag skulle på förhör angående mordet i skene, måste säga att jag var ganska nervös men det gick bra ändå!!


Förresten hittade mina nya höststövlar på Bianco också blev hur bra som helst som ni kan se nedan, jag älskar shopping det är som ja ett lyckorus...









2008-08-27 @ 18:28:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback