Orka med sig själv ibland asså!!

Nu var jag hemma igen, men smart som man är så glömde jag min mobiltelefon i skene...smart Sisse, jävligt smart!! Jag som känner mig helt handikappad utan min mobil, jaja nu kan jag ju iaf vila utan bli störd av nån, hehe !

Skulle ju vikt tvätten när jag kom hem, men nu när jag ser den så vet jag alls om jag känner för det.
Imorn jobbar jag ju bara 6.30 - 10.00 så jag tar nog tvätten då istället.



Tänkte jag skulle ta och prata med Mija lite om en stund med tur att man kan Andreas nr utantill så man inte behöver ta till mobilen.
Saknar lillstrumpan jätte mycket idag måste jag säga, men hon har det nog jättebra hos pappa.
Dom skulle nog till och med åka och klippa henne idag, det kan ju vara spännande.

2008-08-24 @ 13:09:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback