Nu var man här...

Sitter i köket hemma hos Anette och Anders, Emilia leker för fullt och snart står maten på bordet! luktar himla gott måste jag säga...


Har idag för en stund sen beställt handbuketter som jag och Mija ska ha imorgon! JAg tog en vanlig röd ros men Emilia skulle prompt ha en rosa ros, självklart fick hon det! har inte hunnit tänka på att begravning är imorgon har istället (löjligt nog) fokuserat på vad jag ska ha på mig imorgon, men har fortfarande inte riktigt kommit fram till något riktigt bra. Men det får väl bli som det blir, folk och mig själv inräknat lär nog skita i vad jag har på mig!


Jaja får la uppdatera lite senare igen...




Saknar min Jack!!



Men PAPPA saknar jag mest!!

2008-08-28 @ 18:44:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanibo

:)

2008-08-28 @ 19:42:58
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback