Nu är det snart dags...

Om en halvtimme så åker vi mot falkenberg, begravningen börjar kl 13 och jag börjar känna mig lite nervös i magen..
Hoppas verkligen att det går över för om den ska krångla idag med då döör jag nog.

Emilia är påklädd och hennes hår är iordninggjord, likaså mitt, bestämde mig till sist för att gå mossgrön till begravningen.

är stressad över hur själv akten ska gå, inte nog med att man kanske måste försöka hålla ihop psyket så måste man se till så allt går smidigt och flyter på och att alla är med. Kanske inte mitt jobb egentligen men jag blir stressad om inte allt är som det ska,..kommer förmodligen röka en hel del idag känns det som..
2008-08-29 @ 10:34:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback