Ja vad ska man ha på sig?

Måste verkligen hitta en klänning innan fredag som jag kan ha på bröllopet, måste även hitta kläder till Emilia..åhh men jag ska jobba hela vecka så jag vet inte riktigt hur jag ska planera in detta. Imorn åkte jag på att jobba 10.00 - 21.30.

Så Emilia får ha en liten studiedag på mammas jobb imorn när Andreas lämnar henne. Vill ha henne med mig så mycket som möjligt nu.


Ja just det fick ju färgat min utväxt förut med, men hur det blev vågar jag inte utala mig om ännu för jag har gömt håret i en handduk tills vidare.

Tänkte lägga upp lite bilder här nu:











Ja nu blev det iofs bara bilder på mig och Mija men jag gillart måste jag säga
2008-08-25 @ 17:38:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback