Hjälpsamt folk klart!

Nej med tanke på att jag inte tycks få nån hjälp med min bloggdesign så fick jag ju trixa lite själv , men det enda jag vågade ändra på var teckensnittet. Blir tokig på att det inte gör som jag vill men,men jag får la ha tålamod tills jag hittar nån som kan hjälpa mig istället.




Jag saknar min telefon!!
Hoppas den kommer snart! Annars måste jag hitta nån som kan ringa och väcka mig imorn annars lär jag ju aldrig vakna!
Känner inte för att jobba på torsdag, ska se om jag hittar nån som kan ta mitt pass där, orkar verkligen inte jobba, speciellt inte dagen innan begravningen! Vill istället ha en dag att förbereda mig både mentalt och praktiskt.


2008-08-25 @ 20:55:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback