God Morgon/ Världens sötaste

Eller som för mig god middag, för jag var ju uppe redan 5.30 för att åka och jobba. Kan säga att jag var hur trött som helst och hade ingen lust alls men nu är "arbetsdagen" slut för idag och jag har fortfarande stora delar av dagen att hitta på en massa annat på så jag klagar inte.

Funderar på om jag skulle färga min utväxt idag, skulle också snart behöva hitta nåt att ha på mig på begravningen. Sen imorn ¨så kommer min lilla docka hem, har saknat henne massa, men tyvärr ska jag jobba hela kvällen så vi får inte mycket tid ihop tyvärr.











Är hon inte världens sötaste?
2008-08-25 @ 10:42:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hia

Klart att hon är, hon är ju lik sin mamma;)

2008-08-25 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback