fan vad ont det gör..

Gjorde misstaget att kolla igenom dvd:n som Anders brände ut till mig från begravningen, och jag tror eller jag vet att det var alldeles för tidigt att återuppleva den igen.
Så nu ska jag nog stoppa undan den ett tag tills jag känner mig mogen...

Förövrigt så är det ganska bra idag, lite slö så men det är ju söndag så då får man ju vara lite slö, ikväll ska vi tillbaka till verkligheten och komma hem. Känns skönt faktiskt...Emilia ska till dagis imorn för att fotografera sig sen så åker hon till sin pappa på tisdag så då blir jag mega ensam med tanke på att inte Jack är hemma och Sanna åker med sin morföräldrar till ja nånstans i europa.

Börjar nu bli riktigt hungrig, Anders håller på att göra käk, det ska grillas här idag och det ska bli mycket gott.


2008-08-31 @ 15:47:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback