Begravningen närmar sig med stormsteg...

Jag pratade med min farbror igår och insåg att på fredag så är pappas begravning, jag vill inte att det hela ska vara över ännu för sen är han borta.
Jag saknar han så otroligt mycket, men de är fortfarande alldeles för jobbigt att tänka på känner jag.
Varje gång mina tankar vandrar åt det hållet så sätter det sig en enorm osynlig elefant över min bröstkorg och jag får svårt för att andas.

Jag försöker istället nu sysselsätta mig med nåt annat så det försvinner, men jag veta att jag snart kommer behöva bearbeta det och sörja för att kunna gå vidare.



Älskade Pappa


Jag älskar och saknar dig!!
2008-08-24 @ 14:34:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback